Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12727
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАкулов, Михайло Григорович-
dc.date.accessioned2020-08-11T08:54:53Z-
dc.date.available2020-08-11T08:54:53Z-
dc.date.issued2018-10-05-
dc.identifier.citationМаркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (5 жовтня 2018 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. – 462 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12727-
dc.descriptionУ збірнику подано матеріали досліджень, виголошених на І Всеукраїнській науково-практичній інтернет-конференції «Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій», що була проведена кафедрою маркетингу факультету бізнесу Луцького НТУ 5 жовтня 2018 року. У публікаціях висвітлено тенденції, проблеми та перспективи розвитку маркетингового менеджменту в умовах становлення інформаційного суспільства, стратегічні імперативи розвитку інноваційного маркетингу, шляхи застосування маркетингового інструментарію у цифровій економіці, особливості проведення маркетингових досліджень в середовищі Інтернет, удосконалення інформаційних технологій в різних галузях економіки.uk_UA
dc.publisherЛуцьк: ІВВ Луцького НТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:004.67 (043.2)-
dc.subjectІнформаційні потокиuk_UA
dc.subjectкластерuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.subjectмезорівеньuk_UA
dc.titleМОДЕЛЬ ОПЕРАТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ’ЄКТІВ МЕЗОЛОГІСТИЧНОГО КЛАСТЕРАuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.