Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12732
Назва: Критерії добору хмарних сервісів для використання в освітньому процесі
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Стеценко, Володимир Петрович
Ключові слова: хмарний сервіс
інформаційні технології
хмарні технології
Дата публікації: 14-лис-2019
Видавництво: Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф.
Бібліографічний опис: Ткачук Г. В., Стеценко В. П. Критерії добору хмарних сервісів для використання в освітньому процесі. Інформаційно-комп’ютерні технології: стан, досягнення та перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 14–15 листопада 2019 р. Житомир, 2019. С.150-151
Серія/номер: УДК;378.147:004.588
Короткий огляд (реферат): Розвиток інформаційних технологій породжує велику кількість різноманітних хмарних сервісів, які можна використовувати в освітньому процесі. Процес добору хмарних сервісів повинен ґрунтуватись на певних критеріях, які враховують цілі навчання, форму організації освітньої діяльності, категорію учасників освітнього процесу тощо. У роботі розглядаються такі критерії добору хмарних сервісів для організації навчання: мультитенантність; самообслуговування у процесі реєстрації; контроль, налаштування та управління додатками та користувачам сервісу; наявність механізму підтримки унікальних ідентифікаторів та перевірки достовірності користувачів сервісу. Хмарні сервіси, дібрані відповідно до вказаних критеріїв можуть бути взаємозамінними, що залежить від мети використання та вікових груп. Хмарні сервіси є різними за складністю при використанні їх в освітньому процесі, тому педагогічні працівники можуть обирати необхідний сервіс відповідно до вказаних критеріїв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12732
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук-СтеценкоВП.pdf139,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.