Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12733
Назва: Проектування синхронної та асинхронної взаємодії учасників освітнього процесу в умовах впровадження змішаного навчання
Автори: Ткачук, Галина Володимирівна
Ключові слова: синхронна взаємодія
асинхронна взаємодія
змішане навчання
Дата публікації: 7-лис-2019
Видавництво: ЖДУ
Бібліографічний опис: Ткачук Г.В. Проектування синхронної та асинхронної взаємодії учасників освітнього процесу в умовах впровадження змішаного навчання : Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Сучасні інформаційні технології в освіті та науці" (07-08 листопада 2019 р.), 2019. Вип. 7. C.199-202
Серія/номер: УДК;004.45
Короткий огляд (реферат): В умовах активного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес все більш актуальним стають питання оптимального співвідношення дистанційного навчання з традиційним, проектування видів діяльності студента в аудиторії та онлайн, моделювання асинхронної та синхронної взаємодії суб'єктів навчання. Звісно, проектування синхронної та асинхронної діяльностей передбачає наявність у закладі вищої освіти інформаційно-освітнього середовища, на базі якого можна організувати всі види взаємодій, з боку викладача - розробку відповідних навчальних ресурсів, студента - високого рівня самоорганізованості та працездатності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12733
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachuk_Zhytomyr_IKT_2019.pdf245,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.