Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12739
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-08-27T05:33:07Z-
dc.date.available2020-08-27T05:33:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАктуальні проблеми фахової підготовки сучасного педагога: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (9-10 листопада 2020, м.Херсон). Херсон, 2020. 530 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12739-
dc.descriptionІ.А.Кучеренко ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ Продуктивність сучасного уроку української мови // Актуальні проблеми фахової підготовки сучасного педагога: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (9-10 листопада 2020, м.Херсон). Херсон, 2020. С. 308-312.uk_UA
dc.description.abstractПродуктивність сучасного уроку української мови залежить від правильно та доречно визначеного, спроектованого і реалізованого лінгводидактичного інструментарію, що є невід’ємною частиною технології навчання рідної мови і покликаний відповідно до певної навчальної теми процесуально забезпечити її реалізацію в конкретних педагогічних умовах серед реального контингенту учнів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХерсонський державний університет, 2020uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147:372.461-
dc.subjectпродуктивність сучасногоуроку української мовиuk_UA
dc.subjectлінгводидактичний інструментарійuk_UA
dc.subjectтехнологічний підхід сучасної лінгводидактикиuk_UA
dc.titleЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯuk_UA
dc.title.alternativeПродуктивність сучасного уроку української мовиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез Херсон Нагрибельна.pdf4,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.