Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12740
Title: | Формування професійної компетентності вчителів-філологів з урахуванням нових підходів та інформаційних технологій |
Authors: | Гончарук, Валентина Анатоліївна Гончарук, Віталій Володимирович |
Keywords: | професійна компетентність учителі-філологи інноваційні технології нові підходи компетентності цифрова грамотність онлайн-навчання офлайн-навчання змішане навчання |
Issue Date: | 26-Jul-2020 |
Publisher: | SSPG Publish |
Citation: | Гончарук В. А., Гончарук В. В. Формування професійної компетентності вчителів-філологів з урахуванням нових підходів та інформаційних технологій. Modern science: problems and innovations. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. SSPG Publish. Stockholm, Sweden. 2020. Pp. 239-246. |
Abstract: | Закладу вищої освіти належить сформувати в майбутнього вчителя-філолога найголовнішу компетентність – усвідомлення цінності рідної мови, її енергетичного заряду, необхідності збереження культурних набутків українців для майбутніх поколінь. Філолог у майбутньому на уроках української мови має підготувати таких молодих людей, які зможуть вільно послуговуватися українською мовою, гордитися нею, не будуть байдужими до її майбутнього. Навчання за оновленими програмами з української літератури вчитель-філолог повинен спрямувати на розвиток і соціалізацію особистості учнів, на формування у них національної самосвідомості, а також навичок практичного використання досвіду, здобутого за допомогою читання. |
URI: | https://sci-conf.com.ua/v-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-modern-science-problems-and-innovations-26-28-iyulya-2020-goda-stokgolm-shvetsiya-arhiv/ https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12740 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya profesijnoyi kompetentnosti vchy`teliv-filologiv z uraxuvannyam novy`x.pdf | 188,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.