Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12740
Title: Формування професійної компетентності вчителів-філологів з урахуванням нових підходів та інформаційних технологій
Authors: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Гончарук, Віталій Володимирович
Keywords: професійна компетентність
учителі-філологи
інноваційні технології
нові підходи
компетентності
цифрова грамотність
онлайн-навчання
офлайн-навчання
змішане навчання
Issue Date: 26-Jul-2020
Publisher: SSPG Publish
Citation: Гончарук В. А., Гончарук В. В. Формування професійної компетентності вчителів-філологів з урахуванням нових підходів та інформаційних технологій. Modern science: problems and innovations. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. SSPG Publish. Stockholm, Sweden. 2020. Pp. 239-246.
Abstract: Закладу вищої освіти належить сформувати в майбутнього вчителя-філолога найголовнішу компетентність – усвідомлення цінності рідної мови, її енергетичного заряду, необхідності збереження культурних набутків українців для майбутніх поколінь. Філолог у майбутньому на уроках української мови має підготувати таких молодих людей, які зможуть вільно послуговуватися українською мовою, гордитися нею, не будуть байдужими до її майбутнього. Навчання за оновленими програмами з української літератури вчитель-філолог повинен спрямувати на розвиток і соціалізацію особистості учнів, на формування у них національної самосвідомості, а також навичок практичного використання досвіду, здобутого за допомогою читання.
URI: https://sci-conf.com.ua/v-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-modern-science-problems-and-innovations-26-28-iyulya-2020-goda-stokgolm-shvetsiya-arhiv/
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12740
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formuvannya profesijnoyi kompetentnosti vchy`teliv-filologiv z uraxuvannyam novy`x.pdf188,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.