Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12767
Назва: Критерії ефективності функціонування виховної системи школи
Автори: Гагарін, Микола Іванович
Ключові слова: виховна система
виховна система школи
критерії
критерії ефективності виховної системи школи
потенціал виховної системи
система
Дата публікації: 2020
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Гагарін М. Критерії ефективності функціонування виховної системи школи / Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя: КПУ, 2020. Вип. № 68. Т 1. С. 152–155.
Серія/номер: УДК;37.017
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значущість і актуальність створення та розвитку виховної системи школи; висвітлено погляди науковців, щодо ознак наявності виховної системи та критеріїв її оцінювання («критерії факту» (дають відповідь на запитання чи існує виховна система взагалі) та «критерії якості» (характеризують рівень розвитку і функціонування виховної системи). Визначено критерії ефективності функціонування виховної системи закладу загальної середньої освіти: самодостатність, цілісність, універсальність, стійкість, результативність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12767
ISSN: 1992-5786
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gagarin_kruterii.pdf369,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.