Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12781
Назва: Відповідальний маркетинг у системі соціально відповідального бізнесу
Автори: Бержанір, Анатолій Леонідович
Бержанір, Інна Анатоліївна
Ключові слова: відповідальний маркетинг
соціальна відповідальність бізнесу
соціальна ефективність
споживачі
соціальна сфера
відповідальне споживання
Дата публікації: 8-тра-2020
Видавництво: Луцький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Бержанір А. Л., Бержанір І. А. Відповідальний маркетинг у системі соціально відповідального бізнесу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених», 8 травня 2020 року.Луцьк : Луцький НТУ, 2020. С. 17–19.
Серія/номер: УДК;658.8:338(066)
Короткий огляд (реферат): У статті показано значущість впровадження системи відповідального маркетингу у діяльності соціально відповідального бізнесу. Доведено сутнісні зв’язки між концепціями соціальної відповідальності бізнесу та соціально-відповідальним маркетингом в умовах ринкової економіки. Визначено механізм функціонування відповідального маркетингу, основною характеристикою якого є врахування відмінностей між показниками економічної та соціальної ефективності. Охарактеризовано практики застосування протягом останніх років відповідального маркетингу компаніями, які діють на вітчизняному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12781
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vidp_market_u_syst_soc.pdf414,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.