Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12781
Title: Відповідальний маркетинг у системі соціально відповідального бізнесу
Authors: Бержанір, Анатолій Леонідович
Бержанір, Інна Анатоліївна
Keywords: відповідальний маркетинг
соціальна відповідальність бізнесу
соціальна ефективність
споживачі
соціальна сфера
відповідальне споживання
Issue Date: 8-May-2020
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Бержанір А. Л., Бержанір І. А. Відповідальний маркетинг у системі соціально відповідального бізнесу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених», 8 травня 2020 року.Луцьк : Луцький НТУ, 2020. С. 17–19.
Series/Report no.: УДК;658.8:338(066)
Abstract: У статті показано значущість впровадження системи відповідального маркетингу у діяльності соціально відповідального бізнесу. Доведено сутнісні зв’язки між концепціями соціальної відповідальності бізнесу та соціально-відповідальним маркетингом в умовах ринкової економіки. Визначено механізм функціонування відповідального маркетингу, основною характеристикою якого є врахування відмінностей між показниками економічної та соціальної ефективності. Охарактеризовано практики застосування протягом останніх років відповідального маркетингу компаніями, які діють на вітчизняному ринку.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12781
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vidp_market_u_syst_soc.pdf414,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.