Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБержанір, Анатолій Леонідович-
dc.contributor.authorБержанір, Інна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-08-28T07:24:50Z-
dc.date.available2020-08-28T07:24:50Z-
dc.date.issued2020-05-08-
dc.identifier.citationБержанір А. Л., Бержанір І. А. Відповідальний маркетинг у системі соціально відповідального бізнесу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених», 8 травня 2020 року.Луцьк : Луцький НТУ, 2020. С. 17–19.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12781-
dc.description.abstractУ статті показано значущість впровадження системи відповідального маркетингу у діяльності соціально відповідального бізнесу. Доведено сутнісні зв’язки між концепціями соціальної відповідальності бізнесу та соціально-відповідальним маркетингом в умовах ринкової економіки. Визначено механізм функціонування відповідального маркетингу, основною характеристикою якого є врахування відмінностей між показниками економічної та соціальної ефективності. Охарактеризовано практики застосування протягом останніх років відповідального маркетингу компаніями, які діють на вітчизняному ринку.uk_UA
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:338(066)-
dc.subjectвідповідальний маркетингuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуuk_UA
dc.subjectсоціальна ефективністьuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectсоціальна сфераuk_UA
dc.subjectвідповідальне споживанняuk_UA
dc.titleВідповідальний маркетинг у системі соціально відповідального бізнесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vidp_market_u_syst_soc.pdf414,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.