Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12782
Назва: ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДІ
Автори: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Ключові слова: реклама
ціннісні орієнтації
молодь
імідж
особистість
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Nowa nauka
Бібліографічний опис: Шеленкова Н.Л. Вплив реклами на формування ціннісних орієнтацій Молоді / Nowoczesna nauka: teoria i praktyka: Mater. IV Międz. Konf. Nauk.-Prakt. / Pod red. Stanisława Kowalczyka . Warszawa: Nowa nauka, 2020. S. 90-91.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах стає очевидним, що реклама – це невід’ємна частина суспільного життя, яка не тільки є рушієм у світі товарів, але й транслює певні норми, образи поведінки, ідеї, цінності. При цьому зміст і сенс реклами не завжди відображає бажані і соціально прийнятні цінності і норми, а багаторазове відтворення тих чи інших поведінкових моделей у конкретних ситуаціях сприяє формуванню стереотипних способів мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12782
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VPLY`V_REKLAMY`.pdf283,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.