Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12823
Назва: Педагогічні аспекти феномену здоров’я
Автори: Дячук, Павло Вікторович
Перфільєва, Людмила Павлівна
Ключові слова: Початкова школа
здоров’я
здоров’язберігаючі технології
феномен здоров’я
Дата публікації: 11-жов-2019
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Дячук П.В., Перфільєва Л.П. Педагогічні аспекти феномену здоров’я / Матеріали П`ятої Міжнародної науково-практичної конференції 10–11 жовтня 2019 року. УДПУ 2019
Серія/номер: УДК;37(477) (06)
Короткий огляд (реферат): Статистика стану здоров'я школярів останнім часом є досить невтішною. Сьогодні в Україні фіксують високий рівень захворюваності населення, особливо серед дітей і підлітків. Зокрема, за період навчання у школі кількість здорових дітей з першого до одинадцятого класу зменшується у 3-4 рази. Дослідження, проведені Українським інститутом охорони дітей та підлітків, і дані медичної статистики свідчать, що здоровими можна вважати лиш 27% дітей дошкільного віку, 90% випускників мають відхилення у стані здоров'я, у 41% дітей шкільного віку – хронічні захворювання. Медична статистика вказує на те, що у 1 клас іде 15-16% хворих дітей, а до 15 – 17 років хворими стають 53 – 54% учнів
Опис: Іновації щодо доров’язберігаючих технологій у початковій школі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12823
ISSN: 2706-6263
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези жовтень _2019 Дячук Перфільєва Microsoft Word-конвертирован.pdfЗдоров’язберігаючі технології у початковій школі151,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.