Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12829
Назва: Теоретико-методичні основи підготовки фахівців психолого-педагогічного профілю до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища
Автори: Малишевська, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: Інклюзія
Середовище
Теоретико-методичні основи
Психолого-педагогічний профіль
Психологія
Педагогіка
Дата публікації: 2018
Видавництво: «ВПЦ» Візаві
Бібліографічний опис: алишевська І. А. Теоретико-методичні основи підготовки фахівців психологопедагогічного профілю до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища : монографія / І. А. Малишевська. – Умань : «ВПЦ» Візаві, 2018. – 386 с
Серія/номер: УДК;378:376–051
Короткий огляд (реферат): Монографія присвячена теоретичним та методичним засадам підготовки психолого-педагогічних фахівців до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища. У монографії представлено концепцію професійної підготовки різнопрофільних психолого-педагогічних кадрів для освітньої інклюзії, що базується на пріоритетах забезпечення інтеграції інклюзивно зорієнтованого змісту навчання у компетентнісному форматі, розроблену педагогічну модель технології формування професійної компетентності майбутніх психолого-педагогічних працівників інклюзивної освіти; науково обґрунтовано зміст курикулуму та структуру готовності спеціалістів психолого-педагогічного профілю до професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовища, що передбачає реалізацію компетентнісно зорієнтованої біполярної траєкторії професійного становлення майбутнього фахівця. Видання адресовано викладачам, студентам закладів вищої освіти, психологопедагогічним практикам закладів дошкільної, загальної, середньої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12829
ISBN: ISBN 978-966-304-264-0
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія.pdf3,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.