Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12832
Назва: До питання професійного становлення викладачів закладів вищої освіти
Автори: Гриньова, Наталія В'ячеславівна
Козак, Ольга Юріївна
Ключові слова: викладач
заклад вищої освіти
професійне становлення
професійна діяльність
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
Бібліографічний опис: Гриньова Н.В., Козак О.Ю. До питання професійного становлення викладачів закладів вищої освіти // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – 2020. – Том. ХІ: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. – Випуск 21.- С.80-93.
Серія/номер: УДК;378.091.321
Короткий огляд (реферат): В статті презентовано результати дослідження компонентів професійного становлення викладачів закладів вищої освіти, а саме: спрямованості особистості (потреби, мотиви, відносини, ціннісні орієнтації, установки), професійної компетентності (соціально-правова, спеціальна, персональна, аутокомпетентність, екстремальна), фахових якостей (самостійність, творче здійснення професійної діяльності, професійний рівень, менталітет, мобільність, гнучкість, ідентифікація з професійним товариством, дружелюбність та ін.) та професійно значимих психофізіологічних властивостей. Розглянуто поняття «професійне становлення», його періодизація, основні теорії та концептуальні підходи. Представлено професійно важливі (значущі) якості та «портрет» сучасного викладача закладу вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12832
ISSN: 2072-4772
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Do_putannja_profesijnogo_stanovlennja.pdf461,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.