Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12846
Назва: | КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ |
Автори: | Чучаліна, Юлія Миколаївна |
Ключові слова: | знання уміння навички критерії показники рівні сформованості економічна культура суспільство вчитель |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Чучаліна Ю. Критерії та рівні сформованості економічної культури майбутнього вчителя. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2019. Вип. 4. С. 183-191. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051]:[378.017:33 |
Короткий огляд (реферат): | У статті автором обґрунтовано критерії та рівні сформованості економічної культури майбутніх учителів. Вони є необхідною теоретичною передумовою як організації дидактичного експерименту, так і подальшого вивчення тенденцій розвитку досліджуваної категорії. Як для теоретичного, так і для практичного вирішення проблеми формування економічної культури майбутнього вчителя необхідним є визначення її критеріїв та виявлення їх показників у різних компонентах культури. Критерії є засобами для оцінки, ознакою для судження, певною нормою, згідно з якою можна встановити рівні сформованості певних якостей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12846 |
ISSN: | 2307-4906 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
200214-447191-1-SM.pdf | 676,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.