Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12846
Назва: КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Автори: Чучаліна, Юлія Миколаївна
Ключові слова: знання
уміння
навички
критерії
показники
рівні сформованості
економічна культура
суспільство
вчитель
Дата публікації: 2019
Видавництво: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
Бібліографічний опис: Чучаліна Ю. Критерії та рівні сформованості економічної культури майбутнього вчителя. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2019. Вип. 4. С. 183-191.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051]:[378.017:33
Короткий огляд (реферат): У статті автором обґрунтовано критерії та рівні сформованості економічної культури майбутніх учителів. Вони є необхідною теоретичною передумовою як організації дидактичного експерименту, так і подальшого вивчення тенденцій розвитку досліджуваної категорії. Як для теоретичного, так і для практичного вирішення проблеми формування економічної культури майбутнього вчителя необхідним є визначення її критеріїв та виявлення їх показників у різних компонентах культури. Критерії є засобами для оцінки, ознакою для судження, певною нормою, згідно з якою можна встановити рівні сформованості певних якостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12846
ISSN: 2307-4906
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
200214-447191-1-SM.pdf676,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.