Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12856
Назва: | ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ШКОЛЯРІВ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ ТА США |
Автори: | Загребнюк, Юлія Володимирівна |
Ключові слова: | Тенденції професійне самовизначення школярів середні навчальні заклада США Україна |
Дата публікації: | 28-тра-2020 |
Видавництво: | Біла Церква : Авторитет, 2020. |
Бібліографічний опис: | Загребнюк Ю. В. Основні тенденції професійного самовизначення школярів у середніх навчальних закладах України та США. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020. Глобалізований простір інновацій: збірник тез доповідей IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 28 травня 2020 р. Київ, 2020. С. 203-205. |
Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження є характеристика тенденцій профорієнтаційної роботи в загальноосвітніх школах України та США. |
Опис: | Характеристика тенденцій профорієнтаційної роботи в загальноосвітніх школах України та США дає підстави стверджувати, що українська школа використовує лише окремі елементи профорієнтаційного спрямування, не враховує потреби країни в кадрах, педагогічні працівники посередньо поінформовані про соціально-професійні орієнтири своїх вихованців. Це є однією з причин низької готовності сучасних школярів до ефективного професійного самовизначення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12856 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Загребнюк_Тези.pdf | 428,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.