Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12859
Title: Полікультурна освіта в США: трактування, концепції, мета та принципи
Authors: Білецька, Ірина Олександрівна
Keywords: полікультурність
полікультурна освіта
Сполучені Штати Америки
трактування
концепції
мета
завдання
принципи
Issue Date: May-2020
Publisher: Київ; Біла Церква: Авторитет, 2020
Citation: Білецька І. О. Полікультурна освіта в США: трактування, концепції, мета та принципи. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020: глобалізований простір інновацій: матеріали ІV Міжн. наук.-практ. конф. (Київ, 28 травня 2020 р.). Київ; Біла Церква: Авторитет, 2020. С. 113–115.
Series/Report no.: DOI;https://doi.org/10.32405/978-966-97763-9-6-2020
Abstract: Метою дослідження є проаналізувати різні підходи американських науковців до трактування полікультурної освіти, розкрити спільні та відмінні риси концепцій полікультурної освіти, які функціонують у США, з’ясувати її основну мету та принципи. У ході здійснення дослідження було застосовано ряд загальнонаукових методів: аналіз (історіографічний, порівняльний, ретроспективний), синтез, абстрагування, узагальнення, систематизація.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12859
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polikulturna_osvita_v_SHA.pdf432,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.