Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12873
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лук'янова, Лариса Борисівна | - |
dc.contributor.author | Малишевський, Олег Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-31T09:36:02Z | - |
dc.date.available | 2020-08-31T09:36:02Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Лук’янова Л. Б., Малишевський О. В. Теоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Revistă Ştiinţifică Progresivă. 2020. Vol. 3. № 1(3). C. 13–17. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12873 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено теоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Сформульовано загальні підходи до формування досліджуваної якості на засадах системності, синергетики та суб’єктної діяльності. Розкрито сутність поняття «система» як сукупність компонентів, об’єднаних між собою в єдине ціле. Обґрунтовано принципи системного підходу та їх застосування при розв’язанні проблем формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Зазначено, що у контексті системного підходу професійна мобільність розглядається як інтегративна якість розвитку професіонала, яка формується на засадах міжгалузевої та міждисциплінарної інтеграції. Наголошено, що синергетика виступає одним із методологічних підходів у сучасній педагогіці і позиціонується як міждисциплінарний науковий напрям, що виконує функцію нового світоглядного принципу. Визначено, що синергетичний підхід зумовлює дослідження процесу формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю як відкритої, складної системи, здатної до самоорганізації. Наголошено, що вищеозначена система узгоджується з ідеями відкритості, самовираження й самореалізації особистості і забезпечує прогнозування стратегічних професійних цілей. Акцентовано увагу на доцільності використання цього методологічного підходу у побудові моделей підготовки мобільного фахівця у галузі професійної освіти. Наголошено, що суб’єктивно-діяльнісній підхід передбачає виявлення механізму становлення професійної мобільності інженера-педагога комп’ютерного профілю. Зазначено, що процес формування досліджуваної якості розглядається з позицій активної діяльності особистості, що проявляє себе через необхідність і спроможність майбутнього фахівця самовдосконалюватися. | uk_UA |
dc.publisher | Revistă Ştiinţifică Progresivă | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;001.82:[378.018.8:377.011.3-051:004]:316.444.5 | - |
dc.subject | методологія | uk_UA |
dc.subject | система | uk_UA |
dc.subject | синергетика | uk_UA |
dc.subject | теоретико-методологічний аналіз | uk_UA |
dc.subject | системний підхід | uk_UA |
dc.subject | синергетичний підхід | uk_UA |
dc.subject | суб’єктивно-діяльнісній підхід | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | інженери-педагоги комп’ютерного профілю | uk_UA |
dc.subject | професійна мобільність | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічний аналіз формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реп. 8.pdf | 4,6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.