Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГагарін, Микола Іванович-
dc.date.accessioned2020-08-31T09:40:01Z-
dc.date.available2020-08-31T09:40:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГагарін М. Основи проєктування виховної системи закладу загальної середньої освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань, ВПЦ «Візаві», 2020. Вип. 1(3), ч. 2. С. 36–41.uk_UA
dc.identifier.issn2706-6258-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12882-
dc.description.abstractУ статті висвітлено сутність поняття «виховна система закладу загальної середньої освіти», «проєктування виховної системи», проаналізовано основи проєктування виховних систем. Метою статті є визначення та аналіз основ проєктування виховної системи закладу загальної середньої освіти. У статті схарактеризовано підходи (аксіологічний, особистісно-розвивальний, системний, детерміністський, синергетичний, формаційний, парадигмальний) та чинники, що визначають загальні основи проєктування виховних систем.uk_UA
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesORCID;0000-0002-4773-3303-
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.01-
dc.subjectвиховна системаuk_UA
dc.subjectвиховна система закладу загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectпроєктuk_UA
dc.subjectпроєктуванняuk_UA
dc.subjectпедагогічне проєктуванняuk_UA
dc.subjectпроєктування виховної системиuk_UA
dc.subjectоснови проєктування виховної системиuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.titleОснови проєктування виховної системи закладу загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gagarin_osnovu_proekt.pdf323,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.