Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12891
Назва: Регіональний маркетинг в умовах розвитку цифрового простору
Автори: Богашко, Олександр Леонідович
Ключові слова: цифровий простір
регіональний маркетинг
інформаційні технології
маркетинг територій
інновації
інноваційне середовище
Дата публікації: 19-тра-2020
Видавництво: Тернопіль: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Богашко, О. Л. Регіональний маркетинг в умовах розвитку цифрового простору [Текст] / О. Л. Богашко // Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту: актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення : зб. тез доп. ІІІ Всеукраїн. наук.-практ. конф.студ., аспір. та молодих вчен. з міжнар. участю [м. Тернопіль, 19-20 трав. 2020 р. ] / редкол. : Г. Л. Монастирський, Т. М. Борисова, І. І. Стец, Н. Р. Іванечко; відп. за вип. Т. М. Борисова. - Тернопіль : ТНЕУ, 2020. - С. 40-43.
Короткий огляд (реферат): Цифровий простір є полем, в рамках якого відбуваються інформаційні та комунікаційні процеси з використанням новітніх комп’ютерних, мобільних та Інтернет-технологій. Необхідно відзначити, що трансформація цифрового простору призвела до того, що в сучасному світі інформаційно-комунікаційні технології є не тільки основою змін технологічного характеру, а й, завдяки підтримці нових способів комунікації між державою, громадянами та організаціями, створюють нові соціальні та економічні структури. Це особливо важливо для регіонального маркетингу, який багато в чому є ініціативою керівництва територіальних одиниць. Впровадження інформаційних технологій в даний час активно реалізується на рівні країни та регіонів. Новітні технології й можливості цифрового простору в рамках територіального управління вже зараз активно використовуються і, як показує практика, це дозволяє підвищити ефективність і результативність на різних державних і громадських рівнях управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12891
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rehionalnyi_marketynh.pdf46,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.