Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12900
Title: Перспективи інноваційного розвитку освіти та науки на основі використання концепції «трикутника знань»
Authors: Богашко, Олександр Леонідович
Keywords: інноваційна діяльність
інноваційна економіка
вища освіта
трикутник знань
університетська діяльність
заклад вищої освіти
Issue Date: 20-May-2020
Publisher: Львівський національний аграрний університет
Citation: Богашко О. Л. Перспективи інноваційного розвитку освіти та науки на основі використання концепції «трикутника знань» // О. Л. Богашко // Вдосконалення фінансово-кредитного механізму забезпечення інноваційного розвитку економіки: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Частина 2. Дубляни, 2020. С. 76-78.
Series/Report no.: УДК;336:330.3
Abstract: Система вищої освіти та наукових досліджень в Україні знаходиться в постійному процесі трансформації. Багаторічні політичні реформи вищої освіти часом призводили лише до дублювання заходів освітньої, наукової та інноваційної діяльності. Концепція «трикутника знань» являє собою системний підхід регулювання інноваційних процесів, на відміну від процесів трансферу знань і комерціалізації наукових досліджень, що мають лінійний характер. Вона пов’язує між собою три сфери – освіту і підготовку кадрів, академічні дослідження і генерацію знань, а також бізнес-інновації.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12900
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perspektyvy_innovatsiinoho.pdf621,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.