Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12931
Title: Students' feedback as a means for adjusting methodology course to their needs, interests and level of English
Other Titles: Використання зворотнього зв'язку студентів як засобу пристосування курсу з "Методики навчання англійської мови" до їхніх потреб, інтересів та рівня володіння англійською мовою
Authors: Бевз, Олена Павлівна
Bevz, Olena
Keywords: future English teachers
Methodology Curriculum
New Generation School Teacher
student teachers
майбутні учителі англійської мови
навчальна програма курсу "Методика навчання англійської мови"
проект "Шкільний учитель нового покоління"
Issue Date: 2017
Publisher: Київ - Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД»
Citation: Bevz O. Students' feedback as a means for adjusting methodology course to their needs, interests and level of English. Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні: Збірник матеріалів І Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (11 лютого 2017 р.) / За ред. С.ІЦудло, О.Заболотної, О.Ковальчук. - Київ - Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2017. - 17-19 с.
Series/Report no.: УДК;378.091(477):303.4
ББК;74.580(4УКР)
Е;60
Abstract: У статті здійснено аналіз відповідей студентів факультету іноземних мов УДПУ імені Павла Тичини на шість відкритих запитань після вивчення розділу "Психологічні фактори у вивченні іноземних мов" згідно програми дисципліни "Методика навчання англійської мови" розробленої в рамках спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської ради в Україні "Шкільний учитель нового покоління"
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12931
ISBN: 978-617-7263-44-8
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Students'_feedback_as_a_means_for_adjusting.pdf287,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.