Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12967
Назва: Нова українська школа: очікування і реалії
Автори: Заболотна, Оксана Адольфівна
Ключові слова: Реформа «Нова українська школа»
конструктивістський підхід
Всеукраїнське моніторингове дослідження за методологією TALIS
професійний розвиток учителів
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТзОВ «Трек-ЛТД»
Бібліографічний опис: Заболотна О. Нова українська школа: очікування і реалії // Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: Збірник матеріалів ІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (15 червня 2018 р.) / За ред. С.Щудло, О.Заболотної, О.Ковальчук. – Київ –Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2018. – 170 с. - С. 49 - 52
Короткий огляд (реферат): У публікації на основі звіту за результатами моніторингового дослідження проведено SWOT-аналіз, що представив слабкі та сильні сторони сучасного рівня готовності учителів до впровадження реформи «Нова українська школа», а також дав підстави для висловлення авторського бачення можливостей та ризиків, які постають сьогодні перед українськими учителями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12967
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конф-я УАДО.pdfЗаболотна О. Нова українська школа: очікування і реалії // Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: Збірник матеріалів ІІ Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (15 червня 2018 р.) / За ред. С.Щудло, О.Заболотної, О.Ковальчук. – Київ –Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2018. – 170 с. - С. 49 - 5211,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.