Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12969
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2020-10-26T11:54:58Z-
dc.date.available2020-10-26T11:54:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНауковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки : збірник наукових праць / [за заг. ред. проф. Н.С.Педченко]. – Вип. 4. – Полтава: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», 2019. – С. 106-113.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12969-
dc.description.abstractМета статті полягає у дослідженні особливостей організації виробництва на підприємствах готельного бізнесу. Методика дослідження. Теоретичною і методологічною основою дослідження є розроблені вітчизняними і зарубіжними вченими та практиками праці, присвячені питанням стратегічного менеджменту та процесів стратегічного планування і прогнозування підприємницької діяльності підприємств готельного бізнесу. Результати. Визначено основні як позитивні так і негативні фактори прийняття рішення про відкриття готельного бізнесу, охарактеризовано рекомендації щодо розробки стратегії готелю та три організаційні базові цінності, на яких будуються головні складові готельного бізнесу (керованість, кліентоорієнтованість та інноваційність). Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що впровадження запропонованих рекомендацій щодо розробки стратегії готелю та врахування базових організаційних цінностей буде сприяти росту готельного бізнесу, розширенню кількості клієнтів, пошуку нових ділових партнерів. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств готельного бізнесу.uk_UA
dc.publisherВищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.488.2:640-
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectуправлінські функціїuk_UA
dc.subjectготельний продуктuk_UA
dc.subjectготельні послугиuk_UA
dc.subjectмаркетингова системаuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА .pdf876,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.