Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12977
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеценко, Надія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-16T14:11:28Z | - |
dc.date.available | 2020-11-16T14:11:28Z | - |
dc.date.issued | 2020-10-10 | - |
dc.identifier.citation | Стеценко Надія. Із досвіду використання платформ дистанційного навчання. Матеріали Шостої Міжнародної науково-практичної конференції, м. Умань, 08-09 жовтня 2020 року. Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи: Вісник Польсько-української науково-дослідницької лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. Осадченко І. І. Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. 193 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12977 | - |
dc.description.abstract | Використання технологій дистанційного навчання є невід’ємною складовою для забезпечення якості освіти. Вибір платформи для дистанційного навчання повинен бути виваженим: потрібно врахувати особливості тієї чи іншої платформи; мету використання платформи, тощо. Найбільш поширеною для здійснення дистанційного навчання студентів є платформа Moodle. Можливості та переваги використання даної платформи описуються у роботі. | uk_UA |
dc.publisher | Умань - ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | платформи дистанційного навчання | uk_UA |
dc.subject | платформа Moodle | uk_UA |
dc.subject | Classroom | uk_UA |
dc.title | Із досвіду використання платформ дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Experience_platform.pdf | 202,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.