Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13009
Title: Психологія реклами
Authors: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Keywords: психологія
реклама
навчально-методичний посібник
лекції
практичні заняття
Issue Date: 2020
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Психологія реклами : навч.-метод. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; уклад. Н. Л. Шеленкова. Умань: Візаві, 2020. 257 с.
Abstract: У курсі «Психологія реклами» автор відтворює цілісне уявлення про систему соціального впливу реклами на споживача і психологічні механізми такого впливу. Зокрема, розкриваються механізми, що визначають інтерес споживача до рекламованого товару і бажання його придбати. Аналізуються процеси сприйняття споживачем рекламного впливу, а також психотехнологія формування у нього рекламного образу товару (послуги).
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13009
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
psy`xologiya_reklamy`.pdf410,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.