Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13015
Title: Соціально-економічні фактори формування іміджу території Черкащини
Authors: Козинська, Ірина Петрівна
Луков, Богдан Анатолійович
Keywords: Імідж регіону
позитивний імідж
орієнтир привабливості
природні ресурси
Issue Date: 2020
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Козинська І. П., Луков Б. А. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо- географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2020. – 201 с.
Series/Report no.: УДК;[50:37](082)
ББК;[20:74]я43
П;77
Abstract: Створення сприятливого і привабливого іміджу регіону багато в чому залежить від політичних, економічних і соціальних факторів розвитку регіону і країни в цілому. Імідж регіону, як і імідж країни, може бути внутрішнім – це образ регіону, який представляє населення, що проживає на даній території, і зовнішнім. Зовнішній імідж формується на основі інформації в ЗМІ, рейтингів, різних показників, що характеризують економічну, політичну, соціальну і культурну сфери життя регіону. На його формування також впливають чутки, розповіді, враження і стереотипи людей, які не проживають на даній території.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13015
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_Природничі-науки-і-освіта-2_compressed (pdf.io).pdf283,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.