Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозинська, Ірина Петрівна-
dc.contributor.authorЛуков, Богдан Анатолійович-
dc.date.accessioned2020-11-17T07:38:08Z-
dc.date.available2020-11-17T07:38:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКозинська І. П., Луков Б. А. Природничі науки і освіта : збірник наукових праць природничо- географічного факультету. – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві» (Видавець «Сочінський»), 2020. – 201 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13015-
dc.description.abstractСтворення сприятливого і привабливого іміджу регіону багато в чому залежить від політичних, економічних і соціальних факторів розвитку регіону і країни в цілому. Імідж регіону, як і імідж країни, може бути внутрішнім – це образ регіону, який представляє населення, що проживає на даній території, і зовнішнім. Зовнішній імідж формується на основі інформації в ЗМІ, рейтингів, різних показників, що характеризують економічну, політичну, соціальну і культурну сфери життя регіону. На його формування також впливають чутки, розповіді, враження і стереотипи людей, які не проживають на даній території.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[50:37](082)-
dc.relation.ispartofseriesББК;[20:74]я43-
dc.relation.ispartofseriesП;77-
dc.subjectІмідж регіонуuk_UA
dc.subjectпозитивний іміджuk_UA
dc.subjectорієнтир привабливостіuk_UA
dc.subjectприродні ресурсиuk_UA
dc.titleСоціально-економічні фактори формування іміджу території Черкащиниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_Природничі-науки-і-освіта-2_compressed (pdf.io).pdf283,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.