Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.contributor.authorМельникова, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-11-18T06:44:22Z-
dc.date.available2020-11-18T06:44:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІщенко Л. В., Мельникова О. М. Роль превентивної педагогічної діяльності у формуванні моральних установок сучасних дошкільників. Збірник наукових праць. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи Вип. 1(3), ч. 1, 2020. С. 72–81.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13047-
dc.description.abstractУ статті порушується проблема, викликана потребою суспільства у формуванні сучасного молодого покоління. Одним із головних завдань було дослідити особливості формування моральних установок дітей дошкільного віку та розкрити особливу роль превентивної педагогічної діяльності у цьому процесі. Було виокремлено, проаналізовано погляди та узагальнено ідеї відомих дослідників щодо формування моральних установок, особливостей здійснення превентивної педагогічної діяльності в закладі дошкільної освіти.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2.017:17.022.1]:37.013-
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectустановкаuk_UA
dc.subjectморальна установкаuk_UA
dc.subjectпревенціяuk_UA
dc.subjectпревентивна педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectпревентивне середовищеuk_UA
dc.subjectнегативна поведінкаuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.titleРоль превентивної педагогічної діяльності у формуванні моральних установок сучасних дошкільниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
204121-457854-1-SM.pdf560,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.