Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13050
Title: Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з сім’єю як педагогічна проблема
Authors: Кравчук, Неля Павлівна
Авраменко, Оксана Олександрівна
Keywords: форми взаємодії
співпраця
заклади дошкільної освіти
майбутні фахівці дошкільної освіти
сім’я
родина
діти дошкільного віку
Issue Date: 2020
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Авраменко О. О., Кравчук Н. П. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з сім’єю як педагогічна проблема. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 29. Том 2. С. 253–259.
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.2.011.3-051: [37.013.42:316.362]
Description: Стаття присвячена актуальній проблемі дошкільної освіти на сучасному етапі – підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи із сім’єю, оскільки взаємодія з родиною є одним з найважливіших напрямів роботи закладів дошкільної освіти. Наголошується на провідній ролі родини у становленні особистості дитини й організації ефективної взаємодії педагогів закладів дошкільної освіти з родиною. Зазначено, що однією з найважливіших якісних характеристик майбутнього вихователя є готовність до взаємодії із сім’єю, що сприяє розвитку його професіоналізму. На основі аналізу робіт, присвячених проблемам підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи із сім’єю, Л. Артемова, Т. Алексєєнкo, А. Богуш, Н. Виноградова, Т. Довженко, Т. Жаровцева, Н. Манжелій, Л. Загик, В. Заслуженюк, Л. Калуської, Р. Капралoвої, Я. Ковальчук, О. Кононко, В. Котирло, Т. Кравченкo, С. Ладивір, Т. Маркової, А. Мaрушкевич, Л. Островської, Е. Панько, О. Полякової, О. Сaвченко, В. Сухoмлинськогo, І. Трубaвіної, О. Урбанської та ін., зроблено спробу визначити й обґрунтувати напрями та форми роботи, які сприяють професійній підготовці до співпраці майбутніх фахівців із сім’ями дошкільників. Доведено, що професійно-педагогічна підготовка є системою, яка характеризується взаємозв’язком і взаємодією структурних та функціональних компонентів, сукупність яких забезпечує формування особистості студента відповідно до поставленої мети – вийти на якісно новий рівень готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з родиною. З’ясовано тенденції процесу формування готовності (когнітивна, комунікативна, поведінково-діяльнісна, ціннісно-смислова) майбутніх вихователів до роботи із сім’єю. Автори не претендують на всебічне вивчення проблеми підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи із сім’єю і вбачають перспективами подальше дослідження співпраці педагогів закладів дошкільної освіти та батьків в аспекті творчої реалізації обдарованих дітей.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13050
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
209536-471739-2-PB.pdf331,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.