Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13162
Назва: ФОРМУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЛОГІСТИЧНО-ЗБУТОВИХ СИСТЕМ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ АПК
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: логістично-збутова система
маркетинговий кооператив
експортери
інтегровані асоціації
агрологістика
експертна служба
Дата публікації: 2020
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Гарматюк О. В., Гуменюк А. В. Формування та організація логістично-збутових систем для підприємств АПК. Приазовський економічний вісник. 2020. Випуск 3(20). С. 99-103
Серія/номер: УДК;[658.8:338.432:634/635]
Короткий огляд (реферат): Запропоновано методичні підходи до формування логістично-збутової схеми регіонального маркетингового кооперативу як стратегічного напряму розвитку ділових партнерських систем овочевих підприємств. Розглянуто основні проблеми та перешкоди щодо створення агрологістичних систем на рівні господарюючих суб’єктів. Узагальнено організацію логістичної системи підприємств АПК як організаційно-управлінського механізму з реалізації сукупності однорідних структурованих логістичних систем, спрямованих на досягнення конкретної мети. Застосування на практиці запропонованих пропозицій з організації логістичної системи підприємств АПК дасть змогу поліпшити ефективність діяльності підприємств даної галузі та економіки у цілому. Визначено, що головними глобальними завданнями логістичної системи є зростання прибутку підприємств за рахунок досягнення з найменшими витратами максимальної пристосованості до мінливої ринкової ситуації, підвищення на ринку своєї частки та одержання переваг перед конкурентами. Результати дослідження спрямовані на зниження витрат та розширення асортименту, зменшення маркетингових ризиків малих і середніх товаровиробників, що в кінцевому підсумку сприятиме підвищенню ефективності підприємств галузі. Забезпечити конкурентні переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це пояснюється тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13162
ISSN: 2522-4263
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf359,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.