Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13167
Назва: Стимулювання збуту лікарських засобів, як складова маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: стимулювання збуту
лікарські засоби
маркетингова діяльність
фармацевтичний ринок
Дата публікації: лис-2020
Видавництво: Центр фінансово-економічних наукових досліджень
Бібліографічний опис: Гарматюк О. В. Гуменюк А. В. Стимулювання збуту лікарських засобів, як складова маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств. Стан та тенденції розвитку економіки, фінансів, обліку та права: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 4 листопада 2020 р.). Полтава: ЦФЕНД, 2020. С. 49-50
Серія/номер: УДК;33
ББК;65
Короткий огляд (реферат): Конкурентна боротьба на роздрібному фармацевтичному ринку в останні роки стає все більш гострою. Ринок по багатьом категоріям товарів швидко досягає насичення. З іншого боку, покупець стає все більш розбірливим та примхливим. Уже недостатньо просто випускати лікарські засоби і вважати, що покупець в будь-якому випадку купить сама ваш лікарський засіб. Цілком можливо, що він прийде до конкурента, який пропонує кращий асортимент, більш низькі ціни. Шлях, давно і успішно випробуваний на європейському ринку, збільшення продажів шляхом проведення спеціальних маркетингових заходів щодо стимулювання збуту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13167
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
garmatiuk.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.