Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2020-11-30T07:52:48Z-
dc.date.available2020-11-30T07:52:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГарматюк О. В. Проблеми інноваційного розвитку українських фармацевтичних підприємств. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених, 8 травня 2020 р., Луцьк : Луцький НТУ. 2020. С. 44-47.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13168-
dc.description.abstractУкраїна, що зіштовхнулася з хронічним падінням ВВП, змушена шукати шляхи його підвищення. Одним з них є активізація інноваційної діяльності у виробничій сфері, оскільки саме там створюється додана вартість продукту.uk_UA
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:338(066)-
dc.subjectІнноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectфармацевтичний ринокuk_UA
dc.subjectІнноваційні розробкиuk_UA
dc.subjectфармацевтичні підприємстваuk_UA
dc.titleПроблеми інноваційного розвитку українських фармацевтичних підприємствuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problemy` innovacijnogo rozvy`tku ukrayins`ky`x farmacevty`chny`x pidpry`yemstv.pdf585,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.