Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛукіна, Лія Русланівна-
dc.date.accessioned2020-11-30T12:43:20Z-
dc.date.available2020-11-30T12:43:20Z-
dc.date.issued2020-04-22-
dc.identifier.citationЛукіна Л.Р. Тестування як ефективний засіб організації контролю у навчанні польської мови. Наука. Освіта. Молодь: матеріали XIII Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих науковців (Умань, 22 квітня 2020 р.) / за ред. О. Безлюдного. – Умань: Візаві, 2020. – 310 с. – с. 139 – 142.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13201-
dc.description.abstractПедагогічний контроль в школі проводиться таким чином, щоб кожна тема була педагогічно і методично завершеною, щоб учні проходили повний цикл процесу засвоєння – від первинного сприйняття змісту до закріплення і застосування засвоєної інформації в моделях реальної практики. Питаннями контролю у навчанні іноземної мови займаються багато авторів (Володін Н.В., Горчев А.Ю., Зельг Р.І. та багато інших). Однак, прийоми перевірки та обліку знань, умінь, навичок, методики їх організації та проведення не втратили своєї актуальності.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectпедагогічний контрольuk_UA
dc.subjectцілі навчанняuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectлінгводидактичний тестuk_UA
dc.subjectформа контролюuk_UA
dc.subjectписьмова роботаuk_UA
dc.titleТестування як ефективний засіб організації контролю у навчанні польської мови.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Освіта. Наука. Молодь 2020 (1).pdf245,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.