Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13211
Назва: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ СЛОВЕСНОСТІ У ВІТЧИЗНЯНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (ХІХ – початок ХХ століття)
Автори: Новаківська, Людмила Володимирівна
Ключові слова: словесність
педагогічні напрями і течії у викладанні словесності
літературознавчі школи
Дата публікації: 2020
Видавництво: Суми: Вид.-во СумДПУ імені А.С.Макаренка
Бібліографічний опис: Теоретико-методичні засади викладання словесності у вітчизняних навчальних закладах (ХІХ – початок ХХ століття). Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Суми, 24 квітня 2020 року). Вип. 3 / [ред. кол. вип. : І. Б. Іванова (голова), З. В. Савченко, С. В. П’ятаченко, Т. В. Доган]. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. с.39-42.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено методичні пошуки ХІХ – початку ХХ століття, які багато в чому були обумовлені появою і згодом боротьбою різних шкіл у літературознавстві, а також бурхливим розвитком експериментальної педагогіки і психології. Це дало поштовх до виникнення різних педагогічних напрямів і течій у викладанні словесності та відповідних наукових шкіл,
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13211
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.