Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоваківська, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-01T07:26:48Z-
dc.date.available2020-12-01T07:26:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТеоретико-методичні засади викладання словесності у вітчизняних навчальних закладах (ХІХ – початок ХХ століття). Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Суми, 24 квітня 2020 року). Вип. 3 / [ред. кол. вип. : І. Б. Іванова (голова), З. В. Савченко, С. В. П’ятаченко, Т. В. Доган]. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. с.39-42.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13211-
dc.description.abstractУ статті висвітлено методичні пошуки ХІХ – початку ХХ століття, які багато в чому були обумовлені появою і згодом боротьбою різних шкіл у літературознавстві, а також бурхливим розвитком експериментальної педагогіки і психології. Це дало поштовх до виникнення різних педагогічних напрямів і течій у викладанні словесності та відповідних наукових шкіл,uk_UA
dc.publisherСуми: Вид.-во СумДПУ імені А.С.Макаренкаuk_UA
dc.subjectсловесністьuk_UA
dc.subjectпедагогічні напрями і течії у викладанні словесностіuk_UA
dc.subjectлітературознавчі школиuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ СЛОВЕСНОСТІ У ВІТЧИЗНЯНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ (ХІХ – початок ХХ століття)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.