Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13230
Title: PROBLEMATYKA WDRAŻANIA PODEJŚCIA PŁCI W PROCESIE SZKOLENIA PRACOWNIKÓW SPOŁECZNYCH
Authors: Кравченко, Оксана Олексіївна
Keywords: гендер
історія соціальної роботи
соціальний працівник
особистість
студент
освітній процес
Issue Date: Mar-2018
Publisher: Рівне : РДГУ
Citation: Problematyka wdrażania podejścia płci w procesie szkolenia pracowników społecznych. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 7. Том 2 / упоряд. О.Б. Петренко ; ред. кол. : О.Б. Петренко, Т.С. Ціпан, Н.М. Гринькова та ін. – Рівне : РДГУ, 2018. – С. 17–25.
Abstract: У статті на основі аналізу наукових праць, впровадження інноваційних форм навчальної діяльності, опитування учасників освітнього процесу встановлено, що гендерний підхід сприяє формуванню світоглядних переконань та професійної компетентності майбутніх соціальних працівників стосовно дотримання принципу гендерної рівності. Доведено, що залучення студентів до гендерних досліджень дозволяє поглибити науковий пошук, ввести в науковий дискурс внесок жінки в історії соціальної роботи, співставити його із чоловічим, вивчити процес їх взаємодії, простежити непростий шлях встановлення рівноправ’я між чоловіком і жінкою.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13230
ISSN: 2411-4553
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchenko_stattya.pdf440,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.