Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13265
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Радзівіл, Катерина Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-07T07:59:40Z | - |
dc.date.available | 2020-12-07T07:59:40Z | - |
dc.date.issued | 2018-06-06 | - |
dc.identifier.citation | Радзівіл К. П. ДИНАМІКА ПРОФЕСІЙНИХ ОЧІКУВАНЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук. ДЕРЖАВНА ПРИКОРДОННА СЛУЖБА УКРАЇНИ Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. с. 20 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13265 | - |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Хмельницький, 2018. Дисертаційну роботу присвячено проблемі динаміки змін професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі. Здійснено теоретичний аналіз, синтез та узагальнення науково-психологічної літератури з проблеми дослідження. Отримані результати було враховано при обґрунтуванні і розробці авторської програми психокорекції професійних очікувань, яка передбачала реалізацію у навчальному процесі профілактичного теоретичного спецкурсу, групового психокорекційного тренінгу та індивідуальної роботи. За результатами успішної апробації авторської програми розроблено методичні рекомендації викладачам вищих навчальних закладів щодо психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у вищій школі, що дозволить здійснити низку підготовчих заходів для формування їхніх максимально реалістичних професійних уявлень та підготовки оптимального середовища для їхньої корекції методами загальнотеоретичних та групових психокорекційних технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Національної академії ДПСУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.9.072.43:378(043.3) | - |
dc.subject | Професійні очікування майбутніх психологів | uk_UA |
dc.subject | динаміка професійних очікувань | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | антиципація | uk_UA |
dc.subject | психокорекція професійних очікувань | uk_UA |
dc.title | ДИНАМІКА ПРОФЕСІЙНИХ ОЧІКУВАНЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Радзівіл_К_П-aref.pdf | 979,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.