Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13269
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКірдан, Олена Леонідівна-
dc.contributor.authorПенькова, Оксана Георгіївна-
dc.date.accessioned2020-12-07T08:17:14Z-
dc.date.available2020-12-07T08:17:14Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationКірдан О. Л.,Пенькова О. Г. Методика викладання у вищій школі - фундаментальний складник підготовки доктора філософії. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 71. Т. 2. С. 96 –100. DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.71-2.17uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13269-
dc.description.abstractСтаттю присвячено обґрунтуванню сучасних вимог та змісту педагогічної підготовки майбутніх докторів філософії у закладах вищої освіти України. Мета статті – обґрунтувати організаційно-методичні засади педагогічної підготовки майбутніх докторів філософії з економічних спеціальностей у закладах вищої освіти України. Для досягнення мети статті використано комплекс взаємопов’язаних методів, таких як: логічний аналіз та систематизація наукової та навчально-методичної літератури; структурно-порівняльний аналіз нормативних документів та освітніх програм; синтез, узагальнення. Проаналізовано публікації вітчизняних учених щодо підготовки докторів філософії, зроблено висновок щодо недостатньої обґрунтованості у сучасному педагогічному дискурсі змісту, форм та методів педагогічної підготовки аспірантів. На основі аналізу нормативних документів охарактеризовано організаційні засади підготовки аспірантів. Констатовано, що готовність до організації та проведення занять із застосуванням сучасних інформаційних технологій є обов’язковим складником підготовки докторів філософії будьякої спеціальності. Констатовано, що навчально-методичний супровід педагогічної підготовки майбутніх фахівців на третьому рівні вищої освіти потребує оновлення та розширення. Вказано на потребу неперервності та наступності у професійно-педагогічній підготовці на другому (магістр) та третьому (доктор філософії) рівнях вищої освіти. На основі аналізу нормативних документів, навчально-методичних та наукових джерел, практичного досвіду узагальнено концептуальні підходи до професійно-педагогічної підготовки докторів філософії з економічних спеціальностей. Акцентовано, що формуванню готовності здобувачів наукового ступеня доктор філософії з економічних спеціальностей до викладацької діяльності сприяє вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка та методика викладання економічних дисциплін» та проходження науково-педагогічної практики як обов’язкових компонентів освітнього складника освітньо-наукової програми. Наголошено на потребі формування у майбутніх докторів філософії як науково-педагогічних працівників: здатності до викладацької діяльності в умовах формальної та неформальної освіти; вміння організовувати науково-педагогічну діяльність у системі вищої освіти на основі нормативно-правових документів; вміння критично мислити, рефлексувати, неперервно підвищувати власний рівень викладацької майстерності.uk_UA
dc.publisherЗапоріжжя : Класичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.016:378.22-
dc.subjectдоктор філософіїuk_UA
dc.subjectметодика викладання у вищій школіuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна підготовкаuk_UA
dc.subjectосвітньо-наукова програмаuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічні працівникиuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ – ФУНДАМЕНТАЛЬНИЙ СКЛАДНИК ПІДГОТОВКИ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf234,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.