Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13270
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кірдан, Олена Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-07T08:20:14Z | - |
dc.date.available | 2020-12-07T08:20:14Z | - |
dc.date.issued | 2020-05 | - |
dc.identifier.citation | Кірдан О.Л. Електронні ресурси у викладанні та навчанні історії педагогіки. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія. 2020. № 16. С. 44–53 DOI: 10.18372/2411-264X.16.14679 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13270 | - |
dc.description.abstract | Дослідження проблеми використання електронних ресурсів у викладанні та навчанні історії педагогіки є актуальним на теоретичному, методичному та практичному рівнях. Окремі її аспекти розглядалися в працях вітчизняних науковців щодо організації змішаного навчання, використання електронних засобів навчання, дидактичних можливостей відкритих освітніх ресурсів та ін. На основі аналізу нормативно-правових документів, державних стандартів вищої педагогічної освіти, власної практичної діяльності констатовано на необхідності використання потенціалу електронних ресурсів у навчанні та викладанні навчальної дисципліни «Історія педагогіки». Мета – виокремити та проаналізувати електронні ресурси як складник джерел інформації у навчанні та викладанні освітнього компоненту «Історія педагогіки» у закладах вищої освіти України. Для досягнення визначеної мети та завдань використано методи: теоретичні: аналіз, синтез, конкретизація, порівняння та узагальнення наукових джерел кола досліджуваної проблеми; вивчення нормативноправових документів; емпіричні: аналіз та узагальнення педагогічного досвіду. За інформаційним критерієм виокремлено та схарактеризовано такі групи електронних ресурсів – складників рекомендованих джерел інформації у навчанні та викладанні освітнього компоненту «Історія педагогіки»: електронні ресурси локальних мереж; відкриті освітні ресурси; електронні документи; цифрові ресурси; науково-інформаційні бази даних; електронні бібліотеки, історико-культурні ресурси; електронні біографії; електронні колекції; історико-педагогічні сайти та сайти музеїв. Розкрито особливості змістового наповнення виокремлених груп електронних ресурсів. Вказано теми освітнього компоненту «Історія української школи і педагогіки», зміст яких рекомендований до оновлення на основі запропонованих електронних ресурсів. | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.5.011.3-051:94]:004.77 | - |
dc.subject | історія педагогіки | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | електронні ресурси | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | викладання та навчання | uk_UA |
dc.subject | електронні джерела | uk_UA |
dc.title | Електронні ресурси у викладанні та навчанні історії педагогіки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14679-38366-1-SM.PDF | 601,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.