Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13293
Назва: СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Автори: Мельникова, Ольга Миколаївна
Ключові слова: соціально-педагогічнапідтримка
одарованість
діти дошкільного віку
Дата публікації: 2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Мельникова О. М. Соціально-педагогічна підтримка обдарованих дітей дошкільного віку. Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 1(20): Сучасні проблеми обдарованості особистості: матеріали 1 Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20–21 травн. 2020 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.] ; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Васьківська Г., Велскоп В. [та ін.]. – Умань: Візаві, 2020. С 56–58.
Короткий огляд (реферат): Доведено, що наявність обдарованих дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти та розкриття здібностей дітей залежить від організації відповідного соціального розвивального середовища і від наявності цілеспрямованої підтримки обдарованості дитини з боку оточуючих її дорослих.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13293
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Обдарованість.PDFМельникова О. М. Соціально-педагогічна підтримка обдарованих дітей дошкільного віку. Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 1(20): Сучасні проблеми обдарованості особистості: матеріали 1 Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20–21 травн. 2020 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.] ; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Васьківська Г., Велскоп В. [та ін.]. – Умань: Візаві, 2020. С 56–58.347,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.