Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельникова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorМайданюк, Людмила-
dc.date.accessioned2020-12-22T07:24:16Z-
dc.date.available2020-12-22T07:24:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМельникова О.М., Майданюк Л. Особливості формування життєвих компетенцій у дітей старшого дошкільного віку Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру : міждисциплінарний науковий збірник. Умань : Візаві, 2019. С. 105–108.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13312-
dc.description.abstractДоведено, що досягнення цільових орієнтирів вимірюється за допомогою аналізу результатів сформованості основ загальної культури дитини, її компетенцій в діяльності і особистісному розвитку. На виході з закладу дошкільної освіти дитина повинна володіти цілісним життєво-орієнтованим поглядом на світ, вміти застосовувати отримані компетенції в повсякденному житті і використовувати їх в подальшому навчанні, а також успішно діяти в навколишньому світіuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectформування життєвих компетенційuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleОсобливості формування життєвих компетенцій у дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Майданюк, Мельникова.PDF718,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.