Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13313
Назва: Церковний партесний спів XVIII–ХІХ століття: українські традиції
Автори: Перепелюк, Ольга Максимівна
Ключові слова: Православна Церква
духовна культура
церковний спів
хоровий концерт
партесний спів
партитура
композитор
Дата публікації: 2018
Видавництво: Інститут історії України НАН України
Бібліографічний опис: Перепелюк О. М. Церковний партесний спів XVIII–ХІХ століття: українські традиції. Український історичний збірник. 2018. Вип. 20. С. 76‒87
Серія/номер: УДК;783.8(477)’’17/18’’
Короткий огляд (реферат): У статті простежується історичний процес формування та розвитку партесного співу. Здійснено аналіз наукових публікацій із зазначеної теми та джерельної бази, а саме архівних матеріалів та періодичних видань. Висвітлено зміни, що відбувалися у Православній Церкві у ХІХ столітті, внаслідок приєднання українських земель до Російської імперії. Охарактеризовано процес навчання нотній грамоті та співу професійних кадрів: псаломників, регентів, хористів. Наводиться приклад значення діяльності окремих композиторів для розвитку партесного співу зазначеного періоду (Д. Бортнянського, М. Березовського, А. Веделя та П. Турчанінова).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13313
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf375,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.