Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13313
Назва: | Церковний партесний спів XVIII–ХІХ століття: українські традиції |
Автори: | Перепелюк, Ольга Максимівна |
Ключові слова: | Православна Церква духовна культура церковний спів хоровий концерт партесний спів партитура композитор |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Інститут історії України НАН України |
Бібліографічний опис: | Перепелюк О. М. Церковний партесний спів XVIII–ХІХ століття: українські традиції. Український історичний збірник. 2018. Вип. 20. С. 76‒87 |
Серія/номер: | УДК;783.8(477)’’17/18’’ |
Короткий огляд (реферат): | У статті простежується історичний процес формування та розвитку партесного співу. Здійснено аналіз наукових публікацій із зазначеної теми та джерельної бази, а саме архівних матеріалів та періодичних видань. Висвітлено зміни, що відбувалися у Православній Церкві у ХІХ столітті, внаслідок приєднання українських земель до Російської імперії. Охарактеризовано процес навчання нотній грамоті та співу професійних кадрів: псаломників, регентів, хористів. Наводиться приклад значення діяльності окремих композиторів для розвитку партесного співу зазначеного періоду (Д. Бортнянського, М. Березовського, А. Веделя та П. Турчанінова). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13313 |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
25.pdf | 375,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.