Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепелюк, Ольга Максимівна-
dc.date.accessioned2020-12-22T07:40:55Z-
dc.date.available2020-12-22T07:40:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПерепелюк О. М. Церковний партесний спів XVIII–ХІХ століття: українські традиції. Український історичний збірник. 2018. Вип. 20. С. 76‒87uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13313-
dc.description.abstractУ статті простежується історичний процес формування та розвитку партесного співу. Здійснено аналіз наукових публікацій із зазначеної теми та джерельної бази, а саме архівних матеріалів та періодичних видань. Висвітлено зміни, що відбувалися у Православній Церкві у ХІХ столітті, внаслідок приєднання українських земель до Російської імперії. Охарактеризовано процес навчання нотній грамоті та співу професійних кадрів: псаломників, регентів, хористів. Наводиться приклад значення діяльності окремих композиторів для розвитку партесного співу зазначеного періоду (Д. Бортнянського, М. Березовського, А. Веделя та П. Турчанінова).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнститут історії України НАН Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;783.8(477)’’17/18’’-
dc.subjectПравославна Церкваuk_UA
dc.subjectдуховна культураuk_UA
dc.subjectцерковний співuk_UA
dc.subjectхоровий концертuk_UA
dc.subjectпартесний співuk_UA
dc.subjectпартитураuk_UA
dc.subjectкомпозиторuk_UA
dc.titleЦерковний партесний спів XVIII–ХІХ століття: українські традиціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf375,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.