Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13315
Назва: | ЦЕРКОВНИЙ СПІВ У ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ: ТРАДИЦІЯ ТА ЕВОЛЮЦІЯ |
Автори: | Перепелюк, Ольга Максимівна |
Ключові слова: | церковний хор церковний спів Православна Церква духовна освіта церковна реформа ХІХ століття музична культура православ’я регент |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Перепелюк О. М. Церковний спів у ХІХ – на початку ХХ століття: традиція та еволюція. Уманська старовина. 2017. Вип. 4. С. 29–33. |
Серія/номер: | УДК;27 – 535.35 «18/19» |
Короткий огляд (реферат): | У статті характеризується особливість української духовної музичної традиції, яка була задовго до ХІХ століття та існує до нашого часу. Досліджується процес формування класичних зразків церковного співу, який здійснювався на українських землях у ХІХ – на початку ХХ століть під впливом церковної реформи Російської імперії. Здійснена спроба аналізу особливостей навчання церковному співу, а також специфіка та умови організації при підготовці регентів, псаломників та півчих. Як висновок, автор зазначає, щоб підійти до проблеми по-новому, потрібно вивести її, певною мірою, з рамок релігійного призначення, розглянути феномен як такий, що виявляється не тільки в рамках Церкви, богослужіння, у рамках конкретного ритуально-обрядового дійства, а як сутність людиновимірного характеру. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13315 |
Розташовується у зібраннях: | Історичний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
54.pdf | 295,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.