Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13315
Назва: ЦЕРКОВНИЙ СПІВ У ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ: ТРАДИЦІЯ ТА ЕВОЛЮЦІЯ
Автори: Перепелюк, Ольга Максимівна
Ключові слова: церковний хор
церковний спів
Православна Церква
духовна освіта
церковна реформа ХІХ століття
музична культура православ’я
регент
Дата публікації: 2017
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Перепелюк О. М. Церковний спів у ХІХ – на початку ХХ століття: традиція та еволюція. Уманська старовина. 2017. Вип. 4. С. 29–33.
Серія/номер: УДК;27 – 535.35 «18/19»
Короткий огляд (реферат): У статті характеризується особливість української духовної музичної традиції, яка була задовго до ХІХ століття та існує до нашого часу. Досліджується процес формування класичних зразків церковного співу, який здійснювався на українських землях у ХІХ – на початку ХХ століть під впливом церковної реформи Російської імперії. Здійснена спроба аналізу особливостей навчання церковному співу, а також специфіка та умови організації при підготовці регентів, псаломників та півчих. Як висновок, автор зазначає, щоб підійти до проблеми по-новому, потрібно вивести її, певною мірою, з рамок релігійного призначення, розглянути феномен як такий, що виявляється не тільки в рамках Церкви, богослужіння, у рамках конкретного ритуально-обрядового дійства, а як сутність людиновимірного характеру.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13315
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54.pdf295,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.