Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13326
Назва: ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Автори: Грітченко, Тетяна Яківна
Ключові слова: професійна компетентність
екологічна компетентність
заклад вищої освіти
професійна підготовка вчителя
вчитель початкової школи
вища педагогічна освіта
Дата публікації: 7-жов-2020
Видавництво: Інтернет видання
Бібліографічний опис: Грітченко Т. Я. Формування екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи у закладі вищої освіти : теоретичний аспект. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи : зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи» (м. Умань, 7-8 жовтня 2020 року). 80 с. ,С. 23–28.
Короткий огляд (реферат): У статті доведено, що базисним критерієм оцінки якості освіти виступає професійна компетентність; визначено, що професійна компетентність учителя має інтегративну природу, що її джерелом є різні сфери культури, в тому числі й екологічна; розкрито методологічні основи, на яких ґрунтується екологічна компетентність сучасного вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13326
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Repoz3.pdf378,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.