Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13344
Title: Формування здорового способу життя старших школярів в процесі індивідуалізації їх фізичного виховання
Authors: Соколенко, Людмила Степанівна
Keywords: здоровий спосіб життя
здоров’я
фізичне виховання
фізична культура
Issue Date: 12-Mar-2020
Publisher: Інтернет видання
Citation: Соколенко Л.С. Формування здорового способу життя старших школярів в процесі індивідуалізації їх фізичного виховання. Фізична культура дітей, підлітків, молоді та дорослого населення у сучасному світі : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернерт-конференції. (12 березня 2020 р.). Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2020. С.78-89
Abstract: Статтю присвячено дослідженню проблеми формування здорового способу життя старших школярів в процесі індивідуалізації фізичного виховання. Розглянуті засоби фізичної культури, які відіграють провідну роль у формуванні здорового способу життя, забезпечують розвиток і вдосконалення функціональних і рухових можливостей, необхідних молодим людям у навчальній та майбутній професійній діяльності. Конкретизовано широке використання індивідуальних форм фізичного виховання в поєднанні з колективними, обґрунтовано забезпечення раціональної рухової активності і рефлексії учнів в питаннях фізичної самопрезентації, які є складовими здорового способу життя школярів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13344
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Формування здорового способу життя старших школярів в процесі індивідуалізації їх фізичного виховання.pdfСоколенко Л.С. Формування здорового способу життя старших школярів в процесі індивідуалізації їх фізичного виховання. Фізична культура дітей, підлітків, молоді та дорослого населення у сучасному світі : матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернерт-конференції. (12 березня 2020 р.). Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2020. С.78-89380,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.