Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13360
Назва: ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ
Автори: Галай, Олена Валентинівна
Ключові слова: полікультурне виховання
виховання культури міжнаціональних стосунків
навчально-виховний процес
констатувальний експеримент
міжкультурна комунікація
контрольні та експериментальні групи
заклади освіти
майбутні вчителі іноземної мови
Дата публікації: 2019
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Олена Галай. Визначення стану готовності майбутніх вчителів іноземних мов до полікультурного виховання учнів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань: Візаві, 2019. Вип.3. С.43-51.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5011.3-051:811]:37.013.74
Короткий огляд (реферат): У статті подані результати діагностики стану готовності майбутніх вчителів іноземних мов до реалізації полікультурного виховання у навчально-виховному процесі. Подана характеристика критеріїв та рівнів готовності майбутніх вчителів іноземних мов до полікультурного виховання учнів загальноосвітніх шкіл. З’ясована нагальність створення комплексної методики підготовки майбутнього вчителя-філолога до формування в учнів культури міжнаціональних стосунків і водночас формування в них особливого інноваційного стилю мислення як здатності до втілення в освітній процес новітніх методик організації діяльності учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13360
ISSN: 2307-4906
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_2019_Галай.pdf340,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.