Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13360
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалай, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2020-12-23T06:55:24Z-
dc.date.available2020-12-23T06:55:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОлена Галай. Визначення стану готовності майбутніх вчителів іноземних мов до полікультурного виховання учнів. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань: Візаві, 2019. Вип.3. С.43-51.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13360-
dc.description.abstractУ статті подані результати діагностики стану готовності майбутніх вчителів іноземних мов до реалізації полікультурного виховання у навчально-виховному процесі. Подана характеристика критеріїв та рівнів готовності майбутніх вчителів іноземних мов до полікультурного виховання учнів загальноосвітніх шкіл. З’ясована нагальність створення комплексної методики підготовки майбутнього вчителя-філолога до формування в учнів культури міжнаціональних стосунків і водночас формування в них особливого інноваційного стилю мислення як здатності до втілення в освітній процес новітніх методик організації діяльності учнів.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5011.3-051:811]:37.013.74-
dc.subjectполікультурне вихованняuk_UA
dc.subjectвиховання культури міжнаціональних стосунківuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA
dc.subjectконстатувальний експериментuk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.subjectконтрольні та експериментальні групиuk_UA
dc.subjectзаклади освітиuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі іноземної мовиuk_UA
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_2019_Галай.pdf340,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.