Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13366
Назва: Методичні шляхи формування ціннісного відношення до здоров’я студентів закладів вищої освіти
Автори: Бойко, Юлія Степанівна
Ключові слова: здоров’я
здоровий спосіб життя
ціннісне ставлення до здоров’я.
Дата публікації: 12-бер-2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Бойко Ю.С. Методологічні шляхи формування ціннісного відношення до здоров’я студентів закладів вищої освіти.Фізична культура дітей, підлітків, молоді та дорослогонаселення в сучасномусвіті:матеріали І Міжнародноїнауково-практичноїінтернерт-конференції. (12 березня 2020 р.). Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2020. С.49-54.
Короткий огляд (реферат): В статті проводиться аналіз психолого-педагогічної літератури з визначеної проблеми, виявлено орієнтацію психолого-педагогічних дисциплін на користь ціннісного (аксіологічного) підходу до організації процесу навчання та виховання підростаючого покоління, але загальна тенденція використання аксіологічного підходу зв’язана більше із психологічним аспектом, а педагогічний аспект усе ще залишається мало вивченим, зокрема у поле зору сучасних дослідників не потрапили педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здорового способу життя у студентів вищих навчальних закладів, які й стали предметом науково - теоретичного й практичного дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13366
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні шляхи формування ціннісного відношення до здоров’я.pdf2. Бойко Ю.С. Методологічні шляхи формування ціннісного відношення до здоров’я студентів закладів вищої освіти.Фізична культура дітей, підлітків, молоді та дорослогонаселення в сучасномусвіті:матеріали І Міжнародноїнауково-практичноїінтернерт-конференції. (12 березня 2020 р.). Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2020. С.49-54.382,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.