Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorІльченко, Сергій Сергійович-
dc.date.accessioned2020-12-23T07:28:42Z-
dc.date.available2020-12-23T07:28:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІльченко С., Осадченко Т. Мотиваційні фактори навчання студентів під час занять фізичною культурою /С. Ільченко, Т. Осадченко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету – Умань : Візаві, 2020. – Вип. 2, ч. 2 – С. 59-67.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13368-
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання мотиваційних факторів навчання студентів під час занять фізичною культурою. Визначено, що успішна самореалізація в навчанні та подальшому житті багато в чому залежить від сили мотивації, від тих мотиваційних факторів, що підтримують інтерес діяти цілеспрямовано в конкретно обраному напрямку. З’ясовано, що домінантний середній рівень свідчить про те, що в половини хлопців і майже в усіх дівчат нормальний рівень емпатійності, який інформує про схильність таких студентів сприймати та засуджувати інших за результатами їх учинків, а не довіряти особистим враженням.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.011.3-051:796.01:[37.015.3:005.32-
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectуспіхuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.titleМОТИВАЦІЙНІ ФАКТОРИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільченко і Осадченко 2020.pdf654,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.